News247

23.12.11

אמריקאן פאי 7 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה .
אמריקאן פאי 7 : ספר האהבה הינו הפרק השביעי בסדרת הסרטים המצליחה של אמריקאן פאי. הסרט אמריקאן פאי 7 : ספר האהבה מגיע עשר שנים לאחר הסרט הראשון של אמריקאן פאי, בזמן ששלושה נערים בתולים מגלים בספרייה של בית הספר תיכון שלהם את ספר האהבה - אבל במצב נורא. הם מחליטים לא לומר נואש ולצאת למסע בעקבות הספר - מסע שיגאל אותם מבתוליהם ומכאבי הביצים שלהם... הסרט אמריקאן פאי 7 : ספר האהבה היינו סרט משעשע כמו כל סרטי הסדרה שיצא בשנת 2009.

American    Pie    The    Book    of   Love  אמריקן    פאי   ספר  האהבה 

14.12.11

עספור עונה 2 פרק 16 לצפייה ישירה


עספור 2 פרק 6
פרק 6 עונה 2 של הסדרה המצליחה עספור אז כן הלילה ! זה קורה, עספור עונה 2 חוזרת בעונה חדשה ומושקעת יותר מאי פעם!
עספור עונה 2 פרק 1 צפוי לכלול קודם כל קצת הסבר על העונה הראשונה ובראש ובראשונה את כל הדמויות האהובות עלינו מהעונה הראשונה של עספור, כולם חיכו לזה כל כך והנה זה כבר מתקרב
אז מה מצפה לנו בפרק 1 של עספור עונה 2?החברים צפוים לגלות מהר מאוד שאיציק לא "מת" ולחפש אחריו בחו"לבעונה הזאת יצטרפו מגוון שחקנים חדשים בינהם הדוגמנית אור גרוסמן, והדוגמנית והשחקנית וכוכבת מהיר ועצבני הישראלית גל גדות, כל אלה ועוד מגוון שחקנים חדשים (קצת לא מוכרים) צפוים להצטרף לעונה החדשה של עספור 2.


6.12.11

צפייה ישירה| החלל מת מצחוק 2001| עם תרגום





בגלל שמועות שנשיא ארצות הברית נחטף ומוחזק כבן ערובה בבסיס סודי על הירח, ומי שמשמש כנשיא הוא כפיל בלבד – נשלח הסוכן המיוחד דיקס להציל את המצב. במהרה מצליח דיקס לעורר את אותו הבלגן שתמיד בא בעקבותיו בכל משימותיו. כישרונו של דיקס לתוהו ובוהו לא מאכזב את שולחיו ואת קהל מעריציו בקומדיה משעשעת במיטב המסורת של סרטי נילסן.

3.12.11

חגיגה בסנוקר הסרט לצפייה ישירה l איכות גבוה | צפייה ישירה

חגיגה בסנוקר הסרט לצפייה ישירה l איכות גבוה | צפייה ישירה


זוג נוכלים קטנים שנוהגים לרמות בסנוקר מפסיד במשחק לסלבדור, מיליונר ואיש הפשע המאורגן. הם נאלצים לתת לו המחאה ללא כיסוי וכשזו חוזרת מתכוון גבריאל, שהפסיד במשחק, למכור את דירתו אך לפי צוואת אביו אסור לו למכור את הדירה עד שאחיו התאום עזריאל (שהוא ההפך הגמור ממנו - "לא שותה, לא מעשן, לא משחק סנוקר") יתחתן. גבריאל מנסה לשדך לעזריאל את בת הרב שבה עזריאל מאוהב, אך בבת הרב מעוניין גם סלבדור עבור אחיינו מושון. כדי לפתור את הבעיה מתחזה חברו של גבריאל ל"חנוכה בן משה הלוי השדכן". חנוכה מנסה לדבר אל ליבו של הרב כדי כדי שיתן את בתו לעזריאל - שאליו מתחזה לעתים אחיו התאום, כדי להציל את המצב.


קונן המשמיד לצפייה ישירה | תרגום מובנה | צפייה ישירה

קונן המשמיד לצפייה ישירה 
Online-Watching
קונאן דמות מיתולוגית המגולמת על ידי ארנולד שוורצנגר, אשר אוסף כמה מחבריו הטובים למסע גילוי של קרן מתוכשטת ויהלום גדול ומבוקש, הכל כדי שיזכה בתחייתה מן המתים של אהובתו.
קונאן המשמיד לצפייה ישירה.


אפשרות נוספת לצפייה ישירה

שטח פרטי לצפייה ישירה | תרגום מובנה

זוכה פסטיבלי הקולנוע בטורונטו, ונציה ומונטריאול 2007. אלסנדרו הצעיר גר ב"La Zona", גן עדן סגור לעשירים ובעלי זכויות יתר המוגנים על ידי אבטחה פרטית ומוקפים בעוני מזעזע. שלושה ילדים משכונת העוני פורצים פנימה ותוך כדי ניסיון גניבה אישה מבוגרת נהרגת. השומרים במקום נוקטים בפעולה אלימה, שניים מהצעירים נורים ונהרגים ואחד בורח עמוק לתוך העיר הפרטית. קבוצה של תושבים נפגשת בביתו של אלסנדרו ומחליטה למצוא את הפולש ולהביא אותו לדין.

עספור עונה 2 פרק 12 צפייה ישירה | תרגום מובנה



עספור 2 לצפייה ישירה
עספור 2 פרק 12 לצפייה ישירה
עספור עונה 2 יצא לדרך, אחת ההצלחות הגדולות של העשור האחרון, אשר צולמה ברובה באירופה.בעונה השנייה ייצאו מוטי קצר וניוטון לחפש את איציק, שנעלם בסוף העונה הקודמת באופן מסתורי.בנוסף למוטי קצר ניוטון ואיציק וכל שאר הכוכבים מהעונה הקודמת יצטרפו לעספור 2 גם שחקנים חדשים כגון: גל גדות מצטרפת בתפקיד קיקה, מוכרת בקופי-שופ באמסטרדם, אור גרוסמן מגלמת את ענהאל, המרותקת לכיסא גלגלים, יוסף סוויד בתפקיד ג’וני, מטייל ישראלי מדרום אמריקה, זוהר ליבה מגלם את חוויאר, שוטר ספרדי שהחבורה פוגשת בו ובאשתו אאוחנייה בחיפושיה אחר איציק, ודינה סנדרסון כתמר, מטיילת ישראלית שנקלעת למפגש עם החבורה.
עספור 2 פרק 12 לצפייה ישירה

מהיר ועצבני 5 לצפייה ישירה | תרגום מובנה

מהיר ועצבני 5 צפייה ישירה
**תרגום מובנה-איכות BDRIP**
גרסא סופית.
במאי:
Justin lin

שחקנים:
דוויין (דה רוק) ג'ונסון , וין דיזל , פול ווקר ,
תקציר:
דומיניק והצוות שלו מוציאים את עצמם בצד הלא נכון של החוק שוב, כשהם מנסים לעבור צד הם מסתבכים עם ברון סמים אכזרי וסוכן פדרלי חסר רחמים.

2.12.11

דמדומים 4 לצפייה ישירה | תרגום מובנה

דמדומים 4 צפייה ישירה עם תרגום מובנה
בסרט הרביעי שבסדרת הערפדים המצליחה דמדומים 4 , נמצאת בלה בהריון מתקדם לאחר נישואיה לאדוארד, אך עוד בטרם נולד, חשוף ילדם לאיומים שונים העתידים להעיב על אושרם של הוריו. "דמדומים 4 שחר מפציע חלק 1″ הוא הסרט הראשון מבין שני החלקים המסיימים את הסאגה שזכתה להצלחה אדירה בכל רחבי העולם..